Nortzuk Gara?

Albiz Eskola

Eskola Publikoa Sestaon

Gure eskola D ereduko Haur eta Lehen Hezkuntzako ikastetxea da, bi lerrokoa, Lehen Hezkuntzako 2. eta 5. mailetan izan ezik, horietan hiru gela baititugu.

Guztira 8 gela ditugu Haur Hezkuntzan, 14 Lehen Hezkuntzan eta gela egonkor bat. Guztira 450 ikasle eta 43 irakasle ditugu eskolan .

Nuestra Escuela

En Sestao

Sestao Bilboko itsasadarraren ezkerraldean dago, eta Bilbo Handiko eskualdeko bizitzaren iraganaren, orainaren eta etorkizunaren erretratu fidela da./p>

Zentroa Albiz auzoan dago, Sestaoko erdialdean, Saturnino de la Peña Institutuaren ondoan. Eskolak bi eraikin ditu: eraikin nagusiak 4 urtetik lehen hezkuntzako 6. mailara arteko ikasleak hartzen ditu, eta beheko eraikinak (kalea gurutzatuz) 2 eta 3 urteko ikasleak. Bi eraikinen artean Albiz egoitza aurkitzen dugu (3. adinekoentzat) eta Haur Hezkuntzako eraikinaren atzean Ertzaintzaren eraikina dago.

Instalazioak

Gimnasio estali berri bat dugu eraikin nagusiaren ondoan, kanpoko patioekin lotura duena.

Albiz Eskola

3 patio eta barruko gimnasioa

Barruko gimnasioa (psikomotrizitate gela) eta 3 patio oso ere baditugu, porteriak, saskiak eta zabuak dituztenek.

Contacta con nosotros.

Solicita una entrevista personal con el equipo directivo.