HEZKUNTZA-ESKAINTZA

HAUR ESKOLA

Albizeko ikasleen lehen kontaktua beheko eraikinean dago, eta bertan daude 2 eta 3 urteko ikasleak.

Eraikinak 4 gela ditu, psikomotrizitate gela bat, esperimentazio gela bat, jangela eta berdeguneak dituen patio zabal bat.

2 urteko bi gelak konektatuta daude, eta funtzio anitzeko espazio bat sortzen dute.

4 eta 5 urteko ikasleek lehen hezkuntzako ikasleekin batera osatzen dute beren esperientzia goiko eraikinean. Patio propioa ere badute, zabuekin, lurrean margotutako jolasekin eta elementu naturalak dituzten berdeguneekin.

LEHEN HEZKUNTZA

Albiz eskolak gure ikasleen garapen akademiko, sozial eta emozionalean oinarritzen den hezkuntza esperientzia integrala eskaintzen du. Gure ikuspegi berritzailea ikaskuntza aktiboan eta esperientzialean oinarritzen da, non natura eta gizarte zientziak jakin-mina eta aurkikuntza sustatzen duten diziplinarteko proiektuen bidez aztertzen diren.

Ongizate emozionalaren garrantzian sinesten dugu, eta horregatik denbora eta baliabideak eskaintzen dizkiogu gure ikasleengan trebetasun emozionalak garatzeari. Ikasleei emozioak ulertzen eta maneiatzen laguntzeko diseinatutako programak eta jarduerak eskaintzen ditugu.

Matematikari dagokionez, testuliburuaren erabilera online lizentziekin eta ikaskuntza interaktiboagoa eta dibertigarriagoa izatea eragiten duten manipulazio jokoekin osatzen dugu. Tresna horiek matematikako kontzeptuak modu praktikoan ulertzen laguntzen diete gure ikasleei, problemak ebaztea eta pentsamendu kritikoa sustatuz.

Gure hezkuntza taldea ikasle guztiei banakako laguntza ematera bideratuta dago. Laguntza baliabideak eta zerbitzuak eskaintzen ditugu, haur bakoitzak bere beharretara egokitutako kalitatezko hezkuntza eskura dezan. Horrek barne hartzen ditu hezkuntza bereziko programak, curriculum egokitzapenak eta laguntza emozional eta soziala.

Inklusioa funtsezko zutabea da gure hezkuntza eskaintzan. Gure helburua giro aberasgarria sortzea da, haur bakoitza baloratua, errespetatua eta ahalik eta potentzial handiena lortzeko gai senti dadin.

Hezkuntza premia bereziak dituzten ikasleei arreta hobea emateko gela egonkor bat dugu, langile espezializatuekin eta egokitutako jarduerak egiteko espazio egokiekin.

Etengabe aldatzen ari den mundu honetan arrakasta izateko beharrezkoak diren trebetasunak eta ezagutzak ematea gure ikasleei dugu helburutzat; aldi berean, ikasketarekiko maitasuna lantzen dugu eta haien ongizate integrala sustatzen dugu. Guraso eta tutoreekin lankidetza estuan lan egiten dugu, haur bakoitzak ahalik eta ahalmen handiena lor dezan, komunitatearen alde eta komunitatearentzat lan eginez.

HEZKUNTZA-ESKAINTZA

HAUR ESKOLA