Zerbitzuak

Familia agurgarriak,

Albizeko Ikasleen Gurasoen Elkartetik (IGE) Albizeko ikasleen familia guztiei zuzentzen gatzaizkie, nor garen eta guraso-elkartea osatzen dugunok borondatez eta modu altruistan egiten dugun lanaren berri emateko.

Ikasleen Gurasoen Elkartea (IGE) irabazi-asmorik gabeko erakundea da, eta bere helburu nagusia ikastetxean kalitatezko hezkuntza sustatzea eta gurasoek edo legezko tutoreek ikastetxeari dagokionez dituzten interesak ordezkatzea da.

Ikasleen Gurasoen Elkartea (IGE) matrikulatutako seme-alabak dauden ikastetxeko ikasleen gurasoek osatzen dute.

IGEa ikasleen gurasoek beren seme-alaben hezkuntzari dagokionez parte hartzeko bide naturala da. Izena ematea borondatezkoa da, eta kide gisa egon daiteke seme-alabak ikastetxean dauden bitartean. Guraso-elkartean izena emanda egoteak 12 euro ordaintzen ditu urtean familia bakoitzeko, EZ ikasleko (familia batek 3 ikasle ditu abonu-zentroan, 12E baino ez), eta Guraso-elkarteak eskaintzen dituen zerbitzu guztietara sartzeko aukera ematen du.

IGEaren bazkide izateak zure seme-alaben heziketan inplikatzea esan nahi du, talde bateko kide izanik eta talde horrekin zerikusia duen edozertarako laguntza jaso dezakezula.

Jarraian, gure IGEak egiten dituen eta Gurasoen Elkarteko bazkide zareten funtzioetako batzuk zerrendatuko ditugu:

Hezkuntza-komunitateko kide guztien arteko lankidetza sustatzen dugu (familiak, irakasleak, ikasleak…).

Ikastetxeko Zuzendaritzaren eta IGEaren artean komunikazio ona dagoela zaintzen dugu, eta, beraz, hilero bilerak egiten ditugu elkarrekin.

Ikastetxearen Hezkuntza Proiektua eta Urteko Programazio Orokorra ezagutzen ditugu.

Guraso-elkarteko kide eta guraso gisa, ikastetxeko eskola-kontseiluan parte hartzen eta ordezkatzen dugu: ikastetxearen partaidetza- eta kudeaketa-organoa.

Liburuak kudeatu eta banatu egiten ditugu. IGEak liburuen erosketa eta harrera, liburuen kobrantza eta banaketa eta Liburuen Mailegu Planerako datuen bilketa kudeatzen ditu.

Ikastetxeetako hezkuntza-jardueretan eta jarduera osagarrietan laguntzen dugu. Guraso-elkartetik urtero diruz laguntzen ditugu txikienentzako txotxongiloak eta ikasle nagusientzako zientzia-tailerrak.

Ikastetxeko ikasleentzako Marrazketa Lehiaketa antolatzen dugu urtero. Bertan, ziklo bakoitzeko hiru sari ematen dira (IGEak diruz lagundutakoak).

Elkargoaren Zuzendaritzarekin batera, aparteko jarduerak egiten ditugu irteeretarako autobus gisa, ikasturte amaierako orla gisa, eta abar.

Ziklo bakoitzeko eskola-materialaren kartilak kudeatzen laguntzen dugu guraso eta irakasleekin.

Kultura- eta kirol-jarduerak antolatzen ditugu. Eguerdiko eskolaz kanpoko jarduerak kudeatzen ditugu, gaur egun COVID19 protokoloaren bidez ematen ez direnak, bai eta arratsaldeko eskolaz kanpoko jarduerak ere. Horretarako:

Gurasoen proposamenei erantzuten diegu.

Eskolaz kanpoko jardueren enpresak kontratatzen ditugu, ikasleei kalitate pedagogikoa eskaintzea ahalbidetzen duen merkatu-azterketa eginez, eta ikastetxeko zuzendaritzari jarduerak emateko beharrezko espazioak eskatuz.

Programatutako jardueretan izena emateko prozesua errazten dugu.

Eskolaz kanpoko jardueren hasieran beharrezko dokumentazioa eskatzen dugu. Jardueren jarraipena egitea, eta horien bilakaera egokia egiaztatzea.

Enpresen, familien eta eguneroko gorabeheren artean konponbideak eskaintzeko bitartekoak.

Antolatzen ditugun kultur eta jai jardueretan gurasoen eta familien parte-hartzea sustatzen dugu.

Guraso Elkartetik Olentzeroren jaia antolatzen parte hartzen dugu Gabonetan.

Guraso boluntarioen laguntzarekin apaintzen dugu.